Czcionki w piwnicy

Kacper Jurak kacper w jurak.pl
Nie, 5 Sty 2003, 23:32:03 CET

-----Original Message-----
From: panta_rei <panta_rei w o2.pl>
Sent: Sun, Jan 05, 2003 at 10:34:03PM +0100
To: To Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
Subject: Czcionki w piwnicy

# Witam.
#
# 	Problem mam bardzo nietypowy, otóż używam PLD od kwietnia i mam z nim
# zabawną sytuację, jeśli komp stoi w domu to wszystko jest OK ale kiedy
# czasem przenoszę się do serwerowni z domowym komputerem (czasem mam
# taką ochotę) to po pierwszym włączeniu KDE w piwnicy powiększają mi się
# czcionki w KMail'u, KNode, KWrite, konsoli, terminalu i jeszcze w kilku
# innych aplikacjach z courier 11 na courier 13. Nie dzieje się tak przy
# każdym przeniesieniu komputera w inne miejsce a jedynie do serwerowni.
# W logach nigdy nic nie znajduję i ogólnie ta sytuacja mnie bawi.
#
# Czy znacie jakieś racjonalne wytłumaczenie zaistniałej sytuacji, czy
# miewacie podobne sytuacje?
#
# KDE 3.0 ale i na starym było to samo, kernel 2.4.18
# --
# Sławomir Frąc- Braniewo                 *Polska Grupa Freesco*
#
# Liczba zmian w płucach palaczy przyzakładowych kotłowni jest wprost
# proporcjonalna do ilości przyzakładowych kotłowni.
#                                                   II Prawo Kaduka
#
#
# http://lists.pld.org.pl/
#

rotfl :]

--

Pozdrawiam :]
Kacper

Always remember that you are unique.  Just like everyone else.