Czcionki w piwnicy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 5 Sty 2003, 23:50:37 CET

Dnia nie 5. styczeń 2003 23:32, Kacper Jurak napisał:
[...]
> # Czy znacie jakieś racjonalne wytłumaczenie zaistniałej sytuacji, czy
> # miewacie podobne sytuacje?
> #
> # KDE 3.0 ale i na starym było to samo, kernel 2.4.18
> # --
> # Sławomir Frąc- Braniewo                 *Polska Grupa Freesco*
> #
> # Liczba zmian w płucach palaczy przyzakładowych kotłowni jest wprost
> # proporcjonalna do ilości przyzakładowych kotłowni.
> #                                                   II Prawo Kaduka
> #
> [...]

A ja mam hinta (może mam rację):
Podejrzewam, że w piwnicy jest inny monitor, który zgłasza do X-ów inne
parametry (swoją wielkość fizyczną) i X-y na tej podstawie ustawiają
rozdzielczość ekranu. Przykładowo, żeby to sobie darować na mojej 14-ce,
miałem w XF86Config wpisane w sekcji monitora
DisplaySize 275 206
oraz w sekcji karty graficznej
Option     "NoDDC" "yes"
Karta TNT2 M64, sterowniki NVidia. KDE jest czułe na rozdzielczość ekranu.
Samą rozdzielczość można wyłowić za pomocą polecenia (wklepanego pod
xterm-em).
xdpyinfo | grep -e "resolution"

Napisz, proszę, czy ten hint w jakikolwiek sposób okazał się przydatny.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537