RA, AC itd.

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 7 Sty 2003, 16:45:18 CET

On wto 7. stycznia 2003 16:20, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zawsze możesz zacząć się orientować w tym co sie dzieje po to zeby zacząć
> pomagać aktywnie (nagabywanie że nic się na ftp nie pojawia cieżko nazwaźć
> nawet pomaganiem pasywnym .. tym byloby np. podsyłanie informacji o
> błędach tutaj czy zgłsazanie choć takich rzeczy na bugs.pld.org.pl).

Trzeba się wciągać w projekty po trochu. W 1998 kupiłem PC Worlda bo był Linux
(nowy dla mnie wtedy system) potem następna wersja (SuSe 6.0), potem
Mandrake'a bo było KDE 2.0 (już wiedziałem co mnie interesuje), potem KDE 2.1
było z pakietów rpm, KDE 2.2 ze źródeł, potem CVS HEAD, a potem uzyskałem
dostęp do CVS i od czasu do czasu zajmuję się koffice (raczej małe zmiany). W
KDE cenię to, że prawie zawsze jest zdatne do użytku i dzięki temu mogłem się
z nim bezboleśnie zapoznać _po trochę_.

> [...]
> automatyka do buidowania bo stara chć dziąłałą jak działała wymagała dużo
> doglądanai i recznej dodatkowej roboty.
> O tym co w nowej automatyce ma być i na jakich zasadach ma to funkcjonować
> nbyło to omawiane tutaj a takze kilk gozin na ostanim zlocie.
>
> Ja sam akurat nie mam poprostu ostanio za duzop czasu w dłuższych
> kawąłekach a innym czy to nie chce sie zabrać albo nie mają za bardzo
> pojęcia o tym jak całość nwej automatyki ma wyglądać.
> Do momentu kiedy nie zrobi się tego za dużo pakietów nowych nie wyjdzie
> (na pewno będą wychodzić sec aktualizacje) i wszystko co jest robione

Dzięki za wyjaśnienie.

Tomek

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes