RA, AC itd.

Wto, 7 Sty 2003, 16:37:48 CET

On Tue, 7 Jan 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> Łezka się w oku kręci... bo kiedyś tak było.
>
> Kloczek: masz gdzieś TODO pld-builder dla Ac? Bo starego wykosiłeś, a
> nowy stoi w miejscu... Trzeba Ac w końcu ruszyć, nudno się robi ;)

Postaram się to podsumować i wysłać jeszcze dzisiaj (ale za jakieś trzy
cztery godziny).
W sumie nie chodzi o to że to ma być tylko automatyka do Ac .. jeżeli
całsoć w AC by się sprawdział to wprowadzenie tego na buildery Ra
zaraz po tym także ułatwiłoby IMHO rozwijanie i konserwacje linii Ra :)

Chodzi poprostu o to, że obecna auomatyka wymaga sporo recznej asysty i
owa asysta była sporej ilości błędów w zasobach (głównie chdzi o
przenoszenie pakietów w takcih porcjach które powodowały zrywanie
zależność w głównym drzewku).

kloczek