RA, AC itd.

Kacper Jurak kacper w jurak.pl
Wto, 7 Sty 2003, 16:59:27 CET

-----Original Message-----
From: Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl>
Sent: Tue, Jan 07, 2003 at 04:29:32PM +0100
To: To Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
Subject: Re: RA, AC itd.

# Dnia 2003.01.07 15:57 Kacper Jurak napisał(a):
#
# >Mendelejew raczaej nie znał tych pierwiastków, chociaż je
# >przewidział.
# >Tablica Mendelejewa jest już od dawna nie używana, teraz używa się
# >układu okresowego :] Ale to tak dla jasności ;]
#
# Och, czepainie się słówek ;) Mendelejew połowy obecnie znanych nie
# znał, dzisiaj jest jeszcze sporo miejsc pustych, może Łukasz Dobrek
# coś wynajdzie i nazwie to PLD ;)
#

:]]]]

To znaczy to nie tyle co czepianie się słówek, ale to że tablica
mendelejewa a ukłąd okresowy to trochę inne rzeczy :]]
Ja po prostu jestem chemikiem to się czepiam ;]]

--

Pozdrawiam :]
Kacper

While anyone can admit to themselves they were wrong, the true test is
admission to someone else.