Konfiguracja eth1 dla iDSL

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Sty 2003, 13:37:51 CET

W liście z śro, 08-01-2003, godz. 13:16, Michał Margula pisze:

> No dobra, a co jeśli ja mam notebooka i jedyne co się u mnie zmienia to
> obecność lub brak serwera dhcp w sieci?

A czemu nie zmieniac tylko jednego pliku. To co opisalem po krotce to
narzedzie, które służy do tego. Tam sobie mozna dopisac ktore pliki ma
podmieniac. Ja tam wpisalem te ktore uwazalem za potrzebne.

Ten skrypt na poczatku przy starcie systemu moze pytac ktorej
konfiguracji uzyc (jak w Windowsach :)))). Wciska sie jedynke lub dwójke
lub .... i jedziemy dalej :)

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdanski, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10)'