Konfiguracja eth1 dla iDSL

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 8 Sty 2003, 13:54:01 CET

Dnia śro 8. styczeń 2003 13:37, Tomasz Witek napisał:
> Ten skrypt na poczatku przy starcie systemu moze pytac ktorej
> konfiguracji uzyc (jak w Windowsach :)))). Wciska sie jedynke lub dwójke
> lub .... i jedziemy dalej :)

No właśnie tego chciałem uniknąć... Nie da się zaimplementować czegoś takiego
(?):

- podnieś interfejs za pomocą dhcp, jeśli się nie uda:
- podnieś z adresem 10.0.0.4/24, gate takim a takim i sprawdź czy dochodą
pingi, jeśli się nie powiedzie:
- ustaw ip 192.168.0.100/24 z gate takim a takim?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)