karta wireless

Zbyniu zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 9 Sty 2003, 12:40:17 CET

Mniej wiecej Thu, Jan 09, 2003 at 10:02:39AM +0100, zainteresowany Michal Lubecki rzekl:
> Witajcie!
>
> Ja troszkę się podepnę :) Jak się sprawują takie połączenia - poprosił
> bym o takie informacje jak odległość(z przeszkodami czy bez),
> transfer, na jakiej antenie i jaka karta/access point. Z góry dzięki.

Cisco Aironet nie pamietam typu, 11Mb jest bez problemu, zasięg
nikły, na otwrtej przestrzeni ponoć ze 200m, ale jakiekolwiek
przeszkody i spada strasznie, przez 2 stropy juz nie przejdzie.
Aha na takich małych antenkach, wiekszych nie mam. Komplet - karta na
PCI, a raczej na przejściówce z pcimci i access point.

--
Zbyniu