Odp: problem z KDE3

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 9 Sty 2003, 22:18:54 CET

W liście z czw, 09-01-2003, godz. 22:13, dankam pisze:

>  ustaw w centrum sterowania gnome jezyk na polski i po problemie

Albo zrób sobie pliczek:

tiwek:~$ cat .gtkrc.mine
style "default"
{
        font =
"-*-helvetica-medium-r-normal-*-12-*-*-*-p-*-iso8859-2"
}

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10)'