Radeon i DRI

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w poczta.onet.pl
Sob, 11 Sty 2003, 23:25:21 CET

Dnia Sat, 11 Jan 2003 22:14:07 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> napisał:

> ??????
> A Radeon VE to na jakim scalaku jest? R100, RV100, R200, RV200, czy
> jeszcze jakiś inny?
> Bo jęzeli to nie jest nic lepszego od R7500 to sandardowo XFree 4.2.1
> ma do tego wszystko co trzeba, bez gatosa.
> Tylko trzeba mieć jajko 2.4.x

z http://www.ati.com/products/pc/radeonve/ :
RADEON VE a.k.a RADEON 7000
 DUAL DISPLAY EDITION
czyli chyba RV100, kernel kernel-2.4.20-1, iksy XFree86-4.2.1-9.3,
mowisz ze to powinno działac bez gatosa? prosiłbym jakis hint ;)

> Wyglada na to, że nie masz devfs albo odpowienich wpisów (może stare
> dev?)

devfs nie mam, dev - dev-2.8.0-24 - to chyba z Ra, niepamietam..
czyli jakie wpisy powinienem utworzyc, i jak? Albo co przemawia za
przejsciem na devfs i z czym to by bylo zwiazane?

pozdrawiam

--
|===[ Piotrek 'Drozdo' Drozdowski ]=====================/
|===[ drozdo w bimber.pl ]===[ http://drozdo.prv.pl ]===/

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes