Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 13 Sty 2003, 08:33:20 CET

On Mon, 13 Jan 2003, Michał Abramowicz wrote:
> Kurde, macie jakies przed potopowe dyski ? a moze tylko jestescie
> przewrazliwieni ;-)

Jakbyś >8h dziennie siedział w serwerowniach z klimą chuczącą oraz
kilkoma/kilkunastoma kompami/urządzeniami wesoło sobie pobzykującymi to
nie mówiłbyś takich rzeczy.
Po powrocie do domu ja nie mam ochoty słyszeć takich dźwięków...

> ps: moje stare fudżitsu słodko chrumczy i nie zamierzam go wyciszac
> dzieki temu wiem ze pecet zyje. ;-)

tia... widać, że nie "z branży" ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...