apm - co potrzeba?

ja pieldi w megapolis.pl
Nie, 12 Sty 2003, 22:33:01 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 09:52:02PM +0100, Adam Gapiński wrote:
[...]
> Karta działa, wszystko chodzi, więc do czego potrzebny jast agpgart?

Miałem te same komunikaty (obecnie mam 2.4.). Zasadniczo są dwa
sposoby obsługi AGP - via agpgart albo via wbudowana obsługa w driver
nvidii. Zdaje się, że jeśli nie działa agpgart, to automagicznie
następuje przełączenie na ten drugi sposób. Można też to regulować
wpisami w /etc/X11/XF86Config. Szczegółów szukaj w
/usr/share/doc/XFree86-driver-nvidia-1.0.3123/README.gz .

j.