Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 12 Sty 2003, 01:06:48 CET

	Na poczatek chcial bym podziekowac za wszystkie listy.
Musze powiedziec, ze jestem bardzo zaskoczony tym jak poczytna
jest moja strona. Wczoraj bylo 25.000 klikniec (tylko html bez obrazkow)
dzisiaj jak na razie 12.000. Jestem naprawde zbity z tropu. Zdaje sobie
oczywiscie sprawe, ze te liczby nie robia wrazenia na adminach wiekszych
portali jednak z punktu widzenia admina malego serwerka ktory mial jak do
tej pory 0 klikniec na dzien awans na 25.000 jest czyms godnym
odnotowania. Moral jest taki. ze zupelnie nie zdawalem sobie sprawy z
ilosci uzytkownikow tej listy. Ja odnotowalem ok. 6.000 roznych adresow
IP. Ciekaw jestem ilu jest wszystkich userow. W kazdym razie gratuluje
"poczytnosci"
	Jesli chodzi Slashdot to przypominam ze moja strona jest polsko
jezyczna i to chyba by im sie nie spodobalo. Co do www.pld.org.pl to z
przykroscia musze stwierdzic ze dotyczy ona softu a moja lodowa to
hardware (lub hardcore jak kto woli) choc musze przyznac ze znalezienie
sie tam bylo by dla mnie duzym wyroznieniem.
	Co do rozwiazan technicznych to nie podjal bym sie wykorzystania
orginalnej instalacji chlodzacej. Oprocz tego, ze wykonanie szczelnej
instalacji do chlodzenia freonem w kuchni jest trudne to pozostaje problem
zkraplajacej sie wody. Jesli komus z was sie to uda to prosze o blizsze
szczegoly. Rozwiazaniem moze zeczywiscie byc wodne. Ciekaw jestem ile to
kosztuje tzn ile kosztuja radiatory na proce. Jesli ktos z was wie to
prosze o info na priv. Zaczynam zalowac ze wywalilem radiator.
	Wspollistowiczowi, ktory pisal o wydajnosci dyskow w zaleznosci od
zamocowania gratuluje wiedzy. Nie mialem pojecia ze to moze miec
znaczenie. Nasladowca pozostaje przewidziec troche miejsca na cos
ciezkiego elastycznie zamocowanego i przykrecenie do tego dyskow. Jakims
wyjsciem moze byc skrecenie ich z zasilaczami ale u mnie nie ma na to  miejsca.
Pozdrowka
Grze$!?