Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Nie, 12 Sty 2003, 09:31:06 CET

Dnia Sun, 12 Jan 2003 02:14:50 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> zeznał:

> Cheh, fajnie by bylo :-)

Jest!

Niekoniecznie. Po oglądnięciu kompa w lodówce zainteresowałem się takimi przeróbkami i znalazłem polską kompletną instalację za ok.110 zł (wersja dość minimalistyczna). Poszukajcie na http://www.4max.com.pl. Informacje w linkach są też very ciekawe - ach, te obudowy - mniam!

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f16ab