Co to za aplikacja?

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 12 Sty 2003, 14:39:22 CET

On Sun, 12 Jan 2003, Arkadiusz Chomicki wrote:

> a jakie masz przeciwskazania?

Tutaj mamy taki przypadek że na s3virge nie chce działać. Poza tym -vo sdl
nie działa z gui. I wogóle trochę gorzej się (u mnie przynajmniej)
zachowuje niż -vo xv.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :