Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Sty 2003, 13:45:05 CET

Dnia 2003.01.12 13:40 Michal Kochanowicz napisał(a):

> Zdecydowanie nie :( Jest gorący jak cholera, nie mogę go w ręku
> utrzymać. Przykleiłem wczoraj na nim radiator od karty graficznej,
> ale
> to prawie nic nie daje. Co gorsza po kilku godzinach pracy dysk
> zaczyna
> się zacinać - system staje na chwile czekając na dyksk, a ten co
> jakiś
> czas wydaje z siebie takie stuknięcie jak przy włączaniu. No i
> zastanawiam się czego to wina. Przegrzania? Może zbyt słabego
> zasilacza
> (235W)? A może poprostu dysk już zdycha?

To wina przegrzania, dysk najlepeij oddaje cieplo z bocznych scianek a
nie z gory. Masz dwa wyjscia. Przykrecic go do obudowy kompa i bedzie
wtedy mial naturalny radiator, albo jak chcesz by byl luzem to bez
dokrecenia blach bocznych bedzie ciezko to spelnic. Przegrzanie dysku
to najszybsza metoda do pozegnania sie z nim.

			Artur