wysyp rpma (by³o: Re: Radeon i DRI)

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w poczta.onet.pl
Nie, 12 Sty 2003, 19:33:22 CET

Dnia Sun, 12 Jan 2003 02:16:54 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> napisa³:

> Dnia 2003.01.12 01:18 Piotrek 'Drozdo' Drozdowski napisa³(a):

> Chmm, no czasem tak bywa, ze baza rpm'a zdycha, rozwiazanie jest
> proste. Skasowac wszystko za wyjatkiem Packages z /var/lib/rpm - ale
> najpierw zrob se tego kiopie - tak na wszelki wypadek ;))) A potem rpm
>
> --rebuildb i po sprawie.

Ano prawda, juz dziala, robilem to wczesniej ale jakims cudem mialem
zainstalowane 2 kernele i sie kaszanilo strasznie, i po kazdym rebuilddb
i tak "naruszal ochrone pamieci", dopiero po zajrzeniu do logow
zobaczylem maaase dziwnych i bardzo brzydkich rzeczy jakie mi kernel
mowil ;) No i wystarczylo wypalic rescuecd i wszystko smiga :-)
Dzieki i pozdrówki

--
|===[ Piotrek 'Drozdo' Drozdowski ]=====================/
|===[ drozdo w bimber.pl ]===[ http://drozdo.prv.pl ]===/

Chcesz oszczêdziæ na kosztach obs³ugi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl