Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Kacper Jurak kacper w jurak.pl
Nie, 12 Sty 2003, 19:05:34 CET

-----Original Message-----
From: Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl>
Sent: Sun, Jan 12, 2003 at 06:52:16PM +0100
To: To Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
Subject: Re: Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

# Dnia 2003.01.12 18:47 Michal Kochanowicz napisał(a):
# >A tak poważnie to jest źle :( Jestem o krok od przerobienia
# >komputera na
# >stację bezdyskową, tylko czasu brak.
#
# Wyrazy współczucia z powodu kompa. Ale jakbyś znalazł trochę
# wolnego czasu to polecam wodę na procka i barracudę IV albo V jako
# twardziele, są naprawdę ciche, inna sprawa, że nie wszyscy mają
# dobre wspomnienia o dyskach tej firmy.
#

Bardzo, bardzo dawno temu chwaliłem sobie WDeki, miałem takiego 540mb i
nic mu nie szkodziło :] A potem już tylko same Seagaty, i nigdy,
przenigdy mnie nie zawiodły, teraz mam Barracude IV 60gb, chodzi
bezbłędnie i cichutko, polecam :]

--

Pozdrawiam :]
Kacper

Academic politics is the most vicious and bitter form of politics,
because the stakes are so low.
		-- Wallace Sayre