Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 12 Sty 2003, 20:48:24 CET

Dnia Sunday 12 of January 2003 19:25, Artur Flinta napisał:
> Ja to mam poza obudową, znaczy blok wodny na procku i z niego dwie
> rurki wychodzą za obudowę, jedna dostarcza wodę z 15litrowej banki
> po mleku a druga ma 3 metry i biegnie pod łóżkiem i wrac z powrotem
> do bańki - to taki zamiennik chłodnicy, przerobię to jak sie
> przeprowadze na nowe mieszknie :-) Pompka zatopiona w bańce. Proste i
> skuteczne.

To może faktycznie by zrobić jakąś galerie "sprzętowości komputerowych" w
ramach PLD? Ciekawa lodówka już jest, tu chłodnica, kto inny się pewnie
jeszcze ukrywa z innymi dziwolągami... Co Wy na to?

Do Artura: "WYSTAW FOTKIEM!!!" ;))) (sprzętu oczywiście, przede wszystkim)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/