Klawisze w Xach

ja pieldi w megapolis.pl
Nie, 12 Sty 2003, 19:19:41 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 06:53:56PM +0100, Grzegorz Godlewski wrote:

> Jeżeli chodzi o konsole kde spróbuj ustawić klawiaturę na XFree 3.x.x.

Pomogło o tyle, że Home i End zaczęły w mucie działać poprawnie.
Backspace nadal po staremu. :/

Spróbowałem za to ustawić VT420PC - przy takim ustawieniu Backspace
zaczął poprawnie działać (zarówno w mucie, jak i w ydp), za to Home i
End przestały (np. w vi).

Pięknie - jak działa jedno, to nie działa drugie :/ .

> / Grzegorz Godlewski                                                       /

j.