Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Sty 2003, 19:25:36 CET

Dnia 2003.01.12 19:14 Michal Kochanowicz napisał(a):

> Właśnie z tym też kombinuję. Praktycznie już wybrałem zestaw,
> teraz
> jeszcze zastanawiam się jak zdobyć go najtaniej. W tej chwili w grę
> wchodzi oc-card.de i zakup pompki w Polsce, bo to w końcu zwykła
> akwariowa i pewnie jest jakiś dealer Ehaim w Wawie.

Tego nie wiem, ja kupiłem przez internet i przysłali mi ją po dwóch
dniach z nad morza :-) Ale nie pomnę adresu, jak chcesz to poszukam
faktury i podam. Niemniej Eheim do najtanszych nie nalezy, chć przez
net kupiłem go taniej niz w Krakowie udało mi się znaleźć.

> Mam jeszcze problem z obudową, bo moja ma 43cm wysokości i może
> się ten
> cały stuff nie zmieścić - już teraz zasilacz leży poza obudową a
> na jego
> miejscu jest Zalman 6000 Cu. Myślę o Xaser II 5000 Plus Thermaltake
> ale
> on jest tylko 10cm wyższy, pozatym jego cena w Polsce jest dość
> wysoka
> (~1000 zł na 4max.com.pl, czyli jakieś 2 x więcej niż w USA).

Ja to mam poza obudową, znaczy blok wodny na procku i z niego dwie
rurki wychodzą za obudowę, jedna dostarcza wodę z 15litrowej banki
po mleku a druga ma 3 metry i biegnie pod łóżkiem i wrac z powrotem
do bańki - to taki zamiennik chłodnicy, przerobię to jak sie
przeprowadze na nowe mieszknie :-) Pompka zatopiona w bańce. Proste i
skuteczne.

> Maxtorze bo
> niby ma łożyska olejowe.

A to własnie Barracuda IV ma na oleju krecidełko ;-)

			Artur