Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 13 Sty 2003, 08:28:40 CET

Dnia 2003.01.13 06:34 Paweł Gołaszewski napisał(a):
> noo - ja też w tym momencie zacząłem się zastanawiać.
> Mam 1 Enlight - cholernie cichy
> Mam dostęp do drugiego - to samo.

A może zdefiniujemy co to znaczy Cichy? Bo jeżeli ktoś ma wiatrak na
procku, to chyba jeszcze naprawdę nie słyszał cichego kompa. Ja
powiem tyle, że jak mojego się wyłacza o 3 w nocy to pozbyłem się
tego uczucia ciszy dzwoniącej w uszach, że nagle zniknął szum do
którego byłem przyzwyczajony a w dzień wydawało mi się, że go
niema. Po prostu niewiele odróżnia się od nocnego tła akustycznego.

				Artur