Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 13 Sty 2003, 10:30:16 CET

Dnia 2003.01.13 10:14 Adam Piatyszek napisał(a):
> A który model etgo Eheima masz?
> Bo różnią się mocą i przepływnością i ceną między sobą.
> W tym sklepie, do którego link podałeś najtańsze były za
> jakieś 130zł (270l/h 4W).

Ja mam 1048 - 600l - bo by przepchać wodę przez dość długie rurki
o fi = 10 mm z rozsadną predkością trzeba pokonać dość spory
opór. Może jak bedę miał chłodnicę (z rurek miedzianych, ale to
kwestia kilku miesięcy) to wtedy opór zmaleje, ale z kolei zamierzam
chłodzić zasilacz wodą - projekt juz mam, zastnawiam się tylko czy
różnica potencjałółpomiedzy radiatorami rzedu 0,6 V jest bardzo
istotna - czyli jak duży prąd potrafi stać za tym ;)

					Artur