Walki z JFS ciąg dalszy ...

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 14 Sty 2003, 09:47:34 CET

OK,
więc tak - ściągnąłem sobie rescue CD, odpaliłem ...
a dla pełnego opisu dodam, że :
Maszyna to Pentium 200 - oryginalny IBM, więc BIOS trochę ubogi,
i na dodatek ISO Linux boot nieobsługiwany ... więc
wziąłem sobie z katalogu boot image i na dyskietkę ....
więc odpalam maszynę z dyskietki, potem ręcznie fdauto.bat
bo niestety od razy nie chce zobaczyć ....
i odpala, LILO ............... startuje
a potem INITRD ............................ startuje

i po 2 sekundach czarny ekran ... i stoi (komputer)
nie działają CAPS LOCK, NUM LOCK, nic ....
więc przypuszczam, że zwis ....

bo ten sam manewr na Celeronie 1,1 GHz maszyna DTK
z 'normalnym' biosem OK - zresztą sam CD też na DTK startuje

Czy ktoś może mi cosik poradzić ?
Może rescue jest tylko na i686 i na Pentium mi po prostu
NIE zadziała ?

A może ktoś ma jakiś namiar na minidystrybucję,
na floppy, która ma fsck.jfs ?

Bo ja dotarłem do RIP, ale na floppy nie ma jfs,
a na cd jest, ale jak zwykle, cd sam nie startuje .... ISO :-(

Będę wdzięczny za sugestie ...

--
| Adam Jurkiewicz                 | HERC - Systemy Linux'owe   |
| Inżynier Serwisu Linux          | Mobile: +48-602.181.224    |