K7S5A +dzwiek

Michal Gontarczyk gontar w o2.pl
Wto, 14 Sty 2003, 10:23:55 CET

Witam !
  Mam plyte K7S5A z zintegrowanym dzwiekiem pod W2k podaje ze jest to
  C-Media AC97 Audio Device, probowalem z roznymi modulami: ac97_codec
  nie chodzi, via82cxxx_audio ten z kolei wyrzuca mi cos takiego:
Jan 14 10:07:58 misiek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-slot-0
Jan 14 10:07:58 misiek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-service-0-3
Wiec jezeli ktos ma taka plyte niech podzieli sie informacja z jakim
modulem chodzi mu dzwiek. Jajko to dystrybucyjne 2.2.22.

 Michal
 gontar w o2.pl