Wsparcie skryptowe dla PPP over USB ?

Krzysztof Drewicz hunter w pld.org.pl
Wto, 14 Sty 2003, 14:22:32 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 01:44:45PM +0100, Leszek Szczepanowski wrote:
> Czy PLD wspiera albo bedzie wspieralo polaczenie PPP poprzez USB?
> Samo ppp to owszem, ale zaladowanie urzadzen czy cos takiego?
> Laczyl ktos komputery z Linuxem w ten sposob?

z usb był/jest afair problem powodujacy np rozna enumeracje /dev/ttyS[],
a jesli tylko jedno łacze to np echo "usb-serial" >> /etc/modules
(ladowanie przy starcie konwertera szeregowego) i odpowiedni (uhci/ohci)
wpis w modules.conf, powinno wystarczyc.

> Leszek.Szczepanowski w netia.pl

hunter.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej