bp6 i problem

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Śro, 15 Sty 2003, 13:56:52 CET

Dnia śro 15. styczeń 2003 11:57, Rafal Cygnarowski napisał:
> Czesc!
>
> Jest sobie komputer: Abit BP6 z biosem bp6_ru (hpt 1.22) - standardowy z
> stabilnoscia. Ale niestety bardzo lubi sie wieszac. Ponizej kilka
[cut]

Przechodziłem nie tak dawno podobne problemy z BP6. Objawy były w zasadzie
identyczne. Dziwne oopsy kernela. Rozwiązaniem okazał się zasialcz. Miałem
250W teraz jest 350. Okazało się, że zasilacz potężnie się grzał i grzał
otoczenie. A niestety BP6 ma standartowo spaskudzone chłodzenie BX-a.
Proponuję zdjąć standartowy radator z BX-a, przesmarować pastą i najlepiej
założyć coś ze starego pentiumka czy 486. W tyj chwili całość chłodzona jest
u mnie przez dwa strategicznie umieszczone wentylatory 90mm chodzące na 3000
obr/sec i nic nie grzeje się więcej niż do 35C. Uptime ponad 40 dni. Więcej
padów nie było. Także jak u Ciebie pady zaczęły się przy przejściu na 2.4.
Już kiedyś o tym pisałem. Nie mam pojęcia czemu. W jakiś sposób BP6 na 2.4
jest wrażliwsze niż na 2.2.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl