Co się stało z LVcool?

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 15 Sty 2003, 18:21:11 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> Masz wolną drogę.
> To jest przeniesiony jednorazowo program z windy, nie przez autora
> zresztą. On go tylko zamieścił.

Ano, u siebie przerobiłem. Ale właśnie wyczytałem, że to samo
można zrobić za pomocą setpci. Razem z lspci powinno dać się
napisać całkiem zacny skrypcik.
http://cip.uni-trier.de/nofftz/linux/Athlon-Powersaving-HOWTO.html

bart
--
"Nie musisz mi tlumaczyc szanowna kolezanko czym jest internet - dysponuje
  laczem stalym i wiem cos na ten temat !!!" - (c)Dariusz Kaminski