Niepokojące logi - IPv6 over IPv4 tunneling driver

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Nie, 19 Sty 2003, 12:04:41 CET

Dnia niedziela 19 styczeń 2003 10:44, Jacek Konieczny napisał:
> On Sat, Jan 18, 2003 at 09:21:47PM +0100, Tomasz Witek Wittner wrote:
[...]
> Po prostu brakuje Ci "alias ipv6 off" w /etc/modules.conf
Tak. Jedyny z trzech serwerków, gdzie nie miałem tego wpisu.
>i gdy jakaś
> aplikacja (ssh albo wget) chciała skorzystać z IPv6, to IPv6 zostało
> zainstalowane. Tunelowanie IPv6 over IPv4 jest integralną częścią IPv6.
To mnie trochę uspokaja. Zaniepokoiło mnie to, że nie są to komunikaty przy
starcie systemu (to n/w ustawianie adresów), a pojawiły się nagle, po
dłuższym działaniu (i używaniu wget'a, ssh). Dalej nie rozumiem , o co chodzi
z :
Jan 18 22:39:16 kredek eth0: Setting Rx mode to 2 addresses.
Jan 18 22:39:16 kredek eth0: Setting Rx mode to 3 addresses.
Jan 18 22:39:16 kredek eth1: Setting Rx mode to 2 addresses.
Jan 18 22:39:16 kredek eth1: Setting Rx mode to 3 addresses.
> Pozdrowienia,
Dzięki, przydadzą się, bo jak zobaczyłem logi, to tętno mi nieźle skoczyło
:-)))

Tomasz "Witek" Wittner

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes