Jakie streamery działają z Linuksem?

Krzysztof Drewicz hunter w pld.org.pl
Nie, 19 Sty 2003, 21:57:41 CET

On Sat, Jan 18, 2003 at 10:39:06PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> A ja mam od ponad roku pięęęękkkknyyyy streamer 20/40 Seagate.... i ani
> jednej kasetki do tego... psia jego mać...
> Zamówienia publiczne-roolez...

nic nie mów, bo używany DDS4 z urządzemiem typu scsi-generic znanym jako
changer taśm siedmiu to ~2k na allegro, tylko że kupić nie mogę przez tą
piep... ustawę, a żeby nie być OT, to wszystko od DDS-1 które mam na
jednej maszynce jeszcze z 2.2 do DDS-3 na 2.4 SOA #1, travany idowe też
dobrze pracują.
Aha: Nie zapomnij o tasiemce czyszczącej i 2-3 na 'zapas' żeby np
(zgodnie nawet z prawem które obowiązuje w np Urzędach miasta etc.) co
miesiąc do banku w depozyt dać. [i nie trzymać awaryjnych backupów _w
tym samym budynku_)

hunter.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej