PLD z PPC

Krzysztof Drewicz hunter w pld.org.pl
Nie, 19 Sty 2003, 21:59:52 CET

On Sun, Jan 19, 2003 at 12:11:46AM +0100, Wernii wrote:
> Witam
>
> Chcialbym sie dowieciedziec jak przebiega instalacja PLD z PPC na
> iMACach i Apple G3. Stoje przed takim wyzwaniem i chcialbym sie
> dowiedziec czy ktos to robil.

RMFa czy Speedy'ego na ircu złapać najlepiej bo im to działa,
najogólniej: zassij sobie małego linuxppc (jakieś 100 MB), bazują na rpm
i mają ładny instalator, a potem instalujesz poldka/wucha/apta i upgrade
wszystkiego.

> Wernii
hunter.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej