Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Krzysztof Osetek kosetek w celinternet.pl
Śro, 22 Sty 2003, 20:02:27 CET

From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
> Wyśpij się. Jak się wyśpisz to napisz ten list jeszcze raz ale tak żeby
> było wiadomo o co chodzi (o jakie i zyje http/ftp i jakie pakeity i o
> aki sposób budowania chodzi) .. i przed wysłaniem sformatuj po ludzku
> list.

a wiec tak
1. chcialbym aby byl w polsce przynajmiej jeden mirror chodzacy na http (sa
tylko ftp)
2. o jakie pakiety - np php-4.3 - chodzi o aktualizacje - bynajmiej nie chce
aby ktos pomyslal ze narzekam, po prostu chodzilo mi o to ze debian jest
znacznie bardziej popularny i dlatego szybciej ukazuja sie do niego
najnowsze wersje pakietow. Gdyby PLD posiadalo takie zaplecze developerow to
zjadlo by go na sniadanie (przynajmiej w moim skromnym odczuciu) - system
jest przejzysty, ma wrecz idealne narzedzie do aktualizacji, przy instalacji
pakietu nie pobiera dziesiatkow niepotrzebnych rzeczy (w debianie jak
instalowalem to KDE to wszystko co mialo w nazwie kde sciagnal... - tylko po
co? )