vim-ispell

Jacek Wojaczyński kocurek w kocurek.eu.org
Śro, 22 Sty 2003, 20:33:26 CET

Witam.

Jak zmusić vim-ispella do tego aby nie sprawdzał mi pisowni
w nagłówkach maili/postów a także aby darował sobie sprawdzanie
tejże w cytatach?

Znalazłem co prawda coś tutaj:
http://www.stripey.com/vim/spelling.html

... ale nadal nie bardzo wiem o co chodzi.

Ja jestem po prostu zwykłym userem.
Najpierw 'poldek -i vim-ispell'

Potem podpiąłem sobie (.vimrc):
map! <F7> :spell off<CR>
map! <F8> :set language=polish<CR>:spell on<CR>
map! <F9> :set language=english<CR>:spell on<CR>
map! <F5> <C-S>

no i pięknie mi to działa z językiem polskim i angielskim.
F5 ładnie dodaje nieznane słowa do słownika użytkownika.

ale jak go zmusić, aby nie sprawdzał pisowni w cytowanym tekście
i nagłówkach - ktoś wie?
--
kocurek