pure-ftpd działający z puredb

Marek Fetliński marfet w ufik.idn.org.pl
Śro, 22 Sty 2003, 21:34:43 CET

Witam

Czy ktoś z Was używa PureFTPd z jego wbudowanym sposobem weryfikacji
użytkowników puredb? Bo walczę z tym cały dzień i za nic mi nie chce
działać :-(((

Robiłem tak: w /etc/ftpd/pureftpd.conf dopisałem:
--login=puredb:/etc/ftpd/pureftpd.pdb ;
dodałem usera: pure-pw useradd tuptus -u ftp -d katalog -i IP -r IP -m ;
pure-pw show tuptus pokazuje dane usera takie jakie mają być,
pureftpd.pdb w katalogu istnieje, a przy próbie połączenia dostaje:
,,530 Authentication failed, sorry''

Żywcem przepisane zaklęcia z README.Virtual-Users dają ten sam rezultat
niestety.

Może ktoś z Was jest mądrzejszy i ma jakiś pomysł?
TIA

pozdrawiam
         -- /mf/
--