Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Śro, 22 Sty 2003, 20:42:51 CET

On Wed, 22 Jan 2003, Krzysztof Osetek wrote:

> From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
>
> a wiec tak
> 1. chcialbym aby byl w polsce przynajmiej jeden mirror chodzacy na http (sa
> tylko ftp)

To jakiś koncert krwi dla honorowych dawców rzyczeń ?
Postaw to będzie. Nikt nie zrobi czegoś czego w taki czy inny sposób nie
potrzebuje.

> [...]
> aby ktos pomyslal ze narzekam, po prostu chodzilo mi o to ze debian jest
> znacznie bardziej popularny i dlatego szybciej ukazuja sie do niego
> najnowsze wersje pakietow. Gdyby PLD posiadalo takie zaplecze developerow to
> zjadlo by go na sniadanie (przynajmiej w moim skromnym odczuciu) - system
> jest przejzysty, ma wrecz idealne narzedzie do aktualizacji, przy instalacji
> pakietu nie pobiera dziesiatkow niepotrzebnych rzeczy (w debianie jak
> instalowalem to KDE to wszystko co mialo w nazwie kde sciagnal... - tylko po

Jakby w Debianie musieli się pzrejmować taką ilością modułów generowanych
z php i jakby mieli do tego peara to na pewno nie poszło by tak prosto.
Jakby to była wyłącznie kwstia ilości osób to też by to znacznie inaczje
wyglądało. Powiem nawt tak, że przy miernej jakosci uczestników czegoś
takiego jak robienie dystrybucji ilość bęzie pierwszym gwoździem do
trumny.
Po drugie: potrzebujesz czegoś to to zrób, a nie wypowiadaj czegoś na
kształt ".. jakby to tak fajnie było jakby ktoś to zrobił". W ten sposób
nic się nei zmieni bo co można/należy zrobić to ogólnie
mniejwięcej wiadomo.

kloczek