Nowa paczka do PLD (shaper_cbq.spec)

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Czw, 23 Sty 2003, 12:41:18 CET

Witam!

Właśnie zrobiłem paczkę z demonem shaperd_cbq do ograniczania ruchu na
interfejsach. Ponieważ nie posiadam dostępu R/W do PLDowego CVSu to mam
pytanie czy ktoś jest zainteresowany tą paczką? Chciałbym, aby spec
został sprawdzony pod kątem ewentualnych poprawek i znalazł się w CVSie
:-)
Spec bazuje na wersji 1.43.5, która już jest nieco outdated, ale z tego
co wiem pracuje stabilnie (autor pracuje już nad wersjami 2.00beta??).
Paczka jest przystosowana na razie do współpracy z ipchains i wymaga do
instalacji tego pakietu. Ewentualnie można dorobić speca dającego pakiet
działający w oparciu o iptables (kernele 2.4.x) - program wspiera takie
rozwiązanie. Ale tym się nie zajmowałem, bo tam gdzie używam shaperd'a
mam czystą dystrybucję Ra z kernelem 2.2.x.

Pozdrawiam,

ediap

PS. Wiem, że takie rzeczy powinny pójść na pld-devel, ale dla jednego
speca nie będę się przecież zapisywał na listę developerską, tym
bardziej, że nie mam dostępu R/W do CVSu.

--
Adam Piatyszek
Institute of Electronics and Telecommunications