pure-ftpd działający z puredb

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 23 Sty 2003, 16:37:57 CET

On Thu, 23 Jan 2003 13:34:27 +0100 Marek Fetliński
<marfet w ufik.idn.org.pl> wrote:

> pure-ftpd-1.0.12-5

> znaczy ./builder blabla pure-ftpd.spec? No dobra, spróbuję.

Spróbuj napewno sie opłaci, wersja na CVS to 1.0.13 i plik
konfoguracyjny jest teraz o wiele bardziej przejrzysty, wpis dotyczący
puredb wygląda tak:

# PureDB                        /etc/ftpd/pureftpd.pdb

Wystraczy stworzyć bazę i odchaszować, u mnie to działało ale teraz
przeszedłem na muddleftpd i przy nim zostanę :)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
mailto:dzeus w linux.pl