Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 22 Sty 2003, 20:26:31 CET

On Wed, 22 Jan 2003, Krzysztof Osetek wrote:
> a wiec tak

> 1. chcialbym aby byl w polsce przynajmiej jeden mirror chodzacy na http
> (sa tylko ftp)

???
choćby http://ftp.task.gda.pl/

> 2. o jakie pakiety - np php-4.3 - chodzi o aktualizacje - bynajmiej nie
> chce aby ktos pomyslal ze narzekam, po prostu chodzilo mi o to ze debian
> jest znacznie bardziej popularny i dlatego szybciej ukazuja sie do niego
> najnowsze wersje pakietow.

...tylko w jakim trybie?

> Gdyby PLD posiadalo takie zaplecze developerow to zjadlo by go na
> sniadanie (przynajmiej w moim skromnym odczuciu) - system jest
> przejzysty, ma wrecz idealne narzedzie do aktualizacji, przy instalacji
> pakietu nie pobiera dziesiatkow niepotrzebnych rzeczy

Poza ogólnym, górnolotnym, stwierdzeniem masz zamiar coś z tym zrobić?
Developerzy z powietrza się nie biorą (chociaż czasem mi się wydaję, że
dzimi to z nieba spadł ;) )

> (w debianie jak instalowalem to KDE to wszystko co mialo w nazwie kde
> sciagnal... - tylko po co? )

źle to instalowałeś po prostu

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...