raczej do developerów

WK sprawki w wp.pl
Pią, 24 Sty 2003, 23:39:16 CET

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> Chyba w niczym nie szkodzi, żeby w update-y wrzucić rpm-a z tym macrem,
> prawda?

Jestem za.
Choć 4.1 mam, to sobie podejrzę.
Inna sprawa, ze może przydałyby się właśnie jakieś updaty konfiguracji,
- oddzielone od reszty żeby tacy jak ja (informatykę to polizałem 16 lat
temu) mógli przynajmniej przebudować czego potrzebują (src.rpmy do tego
chyba są m.in) nie biadoląc, że jeden niestabilny, a drugi niaktualny.
PZDRWM ;)
Wiesiek