memtest86 bylo Czym testowac hardware

WK sprawki w wp.pl
Sob, 25 Sty 2003, 00:38:15 CET

Użytkownik Witold Filipczyk napisał:

> Testy extended są bardziej wymagające.
> W szczególności test 9.  Jeśli pamięć jest walnięta, padnie na 9 teście.
> Padnie w znaczeniu pojawi się na ekranie informacja o błędach.
> Nie spotkałem się z przypadkiem, żeby memtest zawieszał się na testach.
> No może jak wcisnąłem ESC, ale sam z siebie nigdy.

Wyglądało to tak, że w pewnym momencie ruszał z kopyta i w sekundę robił
skok np. od 20% do 100%, a potem zerował zegar i przestawał reagować.
9 test przeszedł bez problemów.
test 8 - zwiech zarówno pojedynczo (1 kość) jak i razem (2x256 MB)
test 5 - pojedynczo przeszły, razem - zwiech

może i dziwactwo, ale obawiam się o płytę
a od momentu, kiedy zdusiłem ustawienia pamięci to jakoś to działa

dzięki za odzew
Wiesiek