drukowanie "zdalne" czyli przez internet

Sebastian Śliwka sebastian w box43.pl
Sob, 25 Sty 2003, 13:01:36 CET

Witam
Jestem poczatkujacy jesli chodzi o zagadnienia linuxa i nie mam widzy fachowej z zakresu sieci i tego wszystkiego co sie z tym wiaze.
Mam pytanie dotyczace drukowania. Jest sobie biuro i w tym biurze jest SDI, do niego bedzie podpiety komputer z linuxem i podlaczona drukarka laserowa.
W tej chwili ta drukarka jest podpieta przez printserwer do sieci.
Moje pytanie brzmi: Czy jest mozliwosc skonfigurowania linuxowego kompa tak aby dalo sie drukowac na tej drukarce z innych miejsc "na swiecie" poprzez internet? Oraz czy da się tak skonfigurowac iptables aby nie kazdy upowazniony mogl sobie drukowac?
Pozdrawiam
Sebastian "ELIAS"