PLD na HP NetServer LH Plus Raid Mylex ( AMI ), 5/133

Przemysław Gawroński P.Gawronski w obop.pl
Pon, 27 Sty 2003, 10:05:20 CET

> Ja mam macierz Mylexa.

A no wlasnie ja rowniez.

> Zero problemów. A wręcz przeciwnie - sama radosć:)

Super, bardzo sie ciesze.

Mam w takim razie pytanie, jak uruchamiam instalator PLD, to przy wyborze
wlasnorecznego partycjonowania, ktory z opcji RAID nalezy wybrac ?
Probowalem wszystkich (3 lub 4) i z rzadna nie poszlo :-(

Wogole temat macierzy RAID jest dla mnie nowoscia.

--
Przemyslaw G. Gawronski
Informatyk, Dział Telemetrii, Telemetria, TNS OBOP