PLD na HP NetServer LH Plus Raid Mylex ( AMI ), 5/133

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 27 Sty 2003, 10:05:37 CET

On Mon, Jan 27, 2003 at 10:05:20AM +0100, Przemysław Gawroński wrote:

> A no wlasnie ja rowniez.

> Super, bardzo sie ciesze.
>
> Mam w takim razie pytanie, jak uruchamiam instalator PLD, to przy wyborze
> wlasnorecznego partycjonowania, ktory z opcji RAID nalezy wybrac ?
> Probowalem wszystkich (3 lub 4) i z rzadna nie poszlo :-(

hm. ale to przeciez _sprzetowa_ macierz wiec
ciebie interesuje modul do mylexa + jakie urzadzenie po tym
dostaniesz i ktore podzielisz wedle uznania np tak:
/dev/rd/disc0/part1 on / type ext3 (rw)
/dev/rd/disc0/part4 on /home type ext3 (rw,usrquota)

00:10.1 RAID bus controller: Mylex Corporation DAC960PX (rev 05)
modul DAC960

Czyli /dev/rd/costam traktujesz jako /dev/sda1 ;-) (ogolnie),
to sprzet zalatwaia sprawe czy to raid1/raid5 czy cos innego

w instalatorze masz do wyboru zrobienie software-raid
do poczytania http://hoth.jmg.com.pl/~abram/lejm/

pozdr

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl