Moje boje z...

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Wto, 28 Sty 2003, 12:31:17 CET

Dnia Mon, 27 Jan 2003 00:19:08 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> zeznał:

> A które masz lm_sensors? Bo ostatnio dodałem 2.7.0 i nowe i2c do
> kernela 2.4.20-2.
> Te mi wszystko znalazły, więc może i Twoja też łyknie?

Zmieliłem to 2.7.0- z wielkimi problemami, bo komp co chwilę się wykładał, a net chodzi tak, że tylko się załamać. Ale obsługi sensorów niema... Na stronie lm_sensors deklarują co prawda wsparcie dla nForce, ale czy to dotyczy też nForce2?
Zmieniłem proca na starego durona 850. Póki co, chodzi :) - potestuję jeszcze chwilę, bo może mam poprostu uwalonego procka...

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.

Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc