squirrelmail

Wto, 28 Sty 2003, 13:27:40 CET

On Tue, 28 Jan 2003, Michał Margula wrote:

> Jeżeli IMAP,którego używasz to umie, to squirrel tym bardziej.

Bo wiewióra nie zagląda samodzielnie do spoola.
Apropo wiewióry .. mozę by zmienic domyślna konfigurację tejże ?
Chodzi o to że standardowo są uzywane plik ~/INBOX.{Drafts,Sent,Trash}
Możeby to przestawić na ~/Mail/{Drafts,Sent,Trash} ? bo troche
fajansiarsko wyglądają te pliki bezpośrednio w katalogu domowym
użytkownika ..

kloczek