Ra+2.4 miniHowTo

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Czw, 30 Sty 2003, 21:50:47 CET

Witam,

Popełniłem wczoraj mini opis instalacji PLD z przejściem od razu na zasoby z
Ra+2.4.x i root fs na XFS czy ext3.
Zrobiłem to, bo zostałem umęczony przez kumpli, którzy chcieli mieć PLD z
kernelkiem 2.4 i od ręki chcieli sięgać do NEST-a. Może komuś się to mini
HowTo przyda.
Jest to moja pierwsza publikacja w tym stylu, więc byłbym wdzięczny za
wszelakie uwagi.
Źródła są w TeX-u i oczywiście do wykorzystania dla chętnych.

Pliki można znaleźć na http://worf.optics.polsl.gliwice.pl

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl