spece itp. było raczej do developerów

WK sprawki w wp.pl
Czw, 30 Sty 2003, 23:10:37 CET

Jak zamierzałem próbuję przekompilować Gnome 2.2 pod Ra.
macro %_gnome schemas... i parę katalogów (%_gtkdocdir np.) już mam, ale:
1) W tej chwili mam Xft devel, który jest w konflikcie z XFree86-devel,
więc czy:
jeśli przerobię speca Xft tak, żeby nagłówki (to one właśnie są w
konflikcie) były nie w /usr/X11R6/include, ale np. w
/usr/X11R6/include/Xft2,
to jak sprawić, żeby gcc podsuwał je programom potrzebującym Xft-2, a
pozostałym nie?
Da się?
2) libart_lgpl_2.la mam w /usr/lib, ale ciągle szukają ich w /usr/X11R6/lib
wprawdzie dodałem do speca stworzenie skrutów, ale widzę warnings:
libart_lgpl_2.la seems to be moved.
3) zatrzymałem się na control-center:

gnome-theme-test.c:15: parse error before 'monitor_not_added'
gnome-theme-test.c :18: 'monitor_not_added'undeclared (first use in this
function)
gnome-theme-test.c :20: 'themes' undeclared (first use in this function)
gnome-theme-test.c :28: 'list' undeclared (first use in this function)

Jak rozumiem wyprodukowałem wcześniej jakieś pakiety bez odpowiednich opcji.
Jakie nagłółki powinny zawierać te funkcje i jak sprawdzić, że zawierają
(z tym to raczej sobie poradzę)?

Moe i powinienem poszukać w dokumentacji, ale naprawdę nie mam czasu
(wszyscy są na zaległych urlopach i siedzę po naście h w robocie).

Dzięki z góry.
Wiesiek Kierbedź