xawtv i nagrywanie filmow.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 31 Sty 2003, 23:03:08 CET

Dnia 2003.01.31 22:28 WK napisał(a):
> aplikacji robi to również i mamy coś takiego np.:
> In file included from /usr/include/linux/videodev2.h:16,
>                  from /usr/include/linux/videodev.h:14,
>                  from x11/xt.c:28:
> /usr/include/linux/time.h:106: warning: `FD_SET' redefined
>
> pewnie wiesz.

Dokładnie, to, trzeba by w changelogu jajka zobaczyć, ale chyba
faktycznie 2.4.20 to było wsadzone, zresztą na moja prośbę, a kilka
dni później sam cofałem :(

> Ostatnie, które chodzi mi dobrze z mencoderem to 2.4.19.
> MPlayer, zapping i nawet dvr działały (karta to FlyVideo na
> saa7134, nie bt, więc i tak muszę używać tych patchy).
> Kiedy dojdę do gstreamera, to napiszę jak to wyszło.

Skoro tamto się skompilowało to myślę, że z gstreamer też nie
będzie problemów. No nic, ale nie można tkwić przy historycznym
2.4.19 ;-) kiedy na horyzoncie pojawia się 2.4.21 :))

				Artur