Podpisy pakietów

Nie, 6 Lip 2003, 11:57:16 CEST

On Sunday 06 of July 2003 11:06, Paweł Gołaszewski wrote:

> no nie są.

> Jak to nie może?

No nie moze. Argumenty jakie padaja (w tym Twoje) są nie na temat.

> Chodzi o to, że jest konflikt o własność klucza. kloczek twierdzi, że
> klucz jest jego. Klucz jest skompromitowany i nie ma sensu go używać.

To jest polityka ktora wiekszosci userow nie interesuje.

> Jak się pojawi nowy to będą podpisy.

1. Mial się pojawić na zlocie.
2. Jak już pisałem każdy builder może sygnować swoim kluczem.

Przeciez nie chodzy o to czy pakiety beda sygnowane kluczem kloczka, PLD takim
czy innym, tylko o to ze beda sygnowane ze __pochodza__ z buildera PLD, zeby
uniknac instalacji pakietu ktory __nie__ __pochodzi__ z zasobow PLD.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright