kompilacja ocaml

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Nie, 6 Lip 2003, 12:51:36 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> Weź z RA updates....

	Dzięki, w ten sposób mam działającego donkey'a.
Mam też jednak kilka pytań:
- czemu nie można skompilować źródeł przy pomocy dystrybucyjnego ocaml'a?
- czemu klient Linux'owy znajduje mi małą część plików znajdowanych
przez klienta windzianego? Stosunek jest mniej więcej taki:
Linux: 2 znalezione
Win: 60 znalezionych
- "/etc/rc.d/init.d/mldonkey start" wymaga podania hasła użytkownika
mldonkey, czy to hasło można gdzieś umieścić w konfiguracji żeby było
używane automatycznie, czy trzeba je za każdym razem wklepywać ręcznie
(trochę mało wygodne)?
- czy użytkownik mldonkey koniecznie potrzebuje shell'a? Może można mu
podać /bin/false?

Pozdrawiam,
Tomek Grzejszczyk